Sedaalp ben özelede gittim, devletede ama 5.aydan itibaren devlete gidiyorum. Biraz imkanla alakalı ama imkanım olmasına rağmen devleti tercih ettim çünkü özelde hamile olduğum başka bir halde kesinleşmiş olmasına rağmen doktor ısrarla kan testi istedi, 26 haftalık iken hareketlerle ilgili sorun yaşadım ve özele gittiğimde maalesf acil kısmında kadın doğum uzmanı yoktu ebeyi bile sonradan buldular ama devlette her gün hepsi her an mevcut, devletteki doktorumun çok fazla hastası var ona rağmen zar zor randevu bulmama rağmen hala ona gidiyorum çünkü çok tatlı bir kadın ve çok ilgili kötü bi durum varsa bile direk söylüyor özelde genelde şüphe adı altında bir çok gereksiz ters yapılıyor. Tavsiyem bir çok doktoru deneyip en uygunu senin için hangisi isr onu tetcih etmen