Sedaalp Bizim burada ki devlet hastanesi de yeni binaya taşındıgenişledi eskisi küçük apartman gibiydi.
Tabi ön yargılar hat safhada eski hastane kötüydü yalan değil imkan da yetersiz çalışan azlığı vardı. Bende bunları duyduğum için gitmek istemedim. Özel hastaneye gittim eşimde bebeğimizi görsün diye.. e kontrollere 95 tl ödüyorduk sonra 105 oldu. Neyse 10 dk duruyorum durmuyorum özelde 95tl para veriyorum. Doktorumdan numarasını istedim son ay veriyormuş 🤷🏻♀️ neyse dedim sorun değil riskli değilim sonuçta. Bir şey olursa hastaneden ulaşırım. İstediği testleri de devlette yaptırmak için devlette çok azarlıyor ediyor bilmem ne diyen doktora gittim. Doktor tek tek odasına aldı. İçerdende kapıyı kitliyor başkası girmesin diye. Uzandım benimle sohbet etti, ultrason fotoğafını verdi testleri istedi çıktım. Sonra sonuçları özele götürdüm.4 kere sanırım toplam özel hastaneye gittim. Kaç kere randevularımı iptal ettiler, haftası büyük olanları öne almalılarmış doktor hastalanmış bilmem ne(özelde) benim ne farkım var? Çok kızdım. Ayrıca soğudum. Doktorun güleryüzü için para veriyorum ama hep bir sorun. Her ay devlete dahiliyeye gidip kan veriyorum tiroid için, gitmişken idrar tahlili de yaptırdım enfeksiyon çıktı. Doktoruma ulaşamıyorum. Hastaneyi arıyorum doktorun numarası için doktor vermediyse veremeyiz doktor hem raporlu hemde ardından senelik izne ayrılacakmış. Randevum iptal edildi araya da süre giriyor ben hala bebeği göremedim. Dahiliyenin yazdığı ilacı kullanabilirmiyim belşi değil antibiyotik. Sonra eczanede danışarak aldık mecburen kullandım. Hemen kadın doğuma randevu aldım. Devlet hastanesine.. eşimde cinsiyeti öğrendik özelde gördük git devlet hastanesine bak bakalım memnun kalacakmısın dedi tamam dedim. Gittim memnun kaldım, şeker yüklemesi yapıldı. Temiz çıktı, hemen idrar kültürü tam kan testi istedi ben söylemeden doktorum istedi devletteki o kötülenen hastanede🙄 Her şeyi yaptım ettim. Çok memnun kaldım.
Randevumu da kolaylıkla alıyorum. Hastane geniş geniş gebe okuluna gidemedim ancak ebeyle tanıştım etrafı gördüm güzel.. Bu gittiğim doktora görevlendirme vermiş devlet polikinilikte bende diğer bayan doktora aldım. Küçücük gencecik birşey doktor sanmazsınız. Allahım çok sevdim, ultrasonu bana çevirdi baktık konuştuk enfeksiyonu söyledim tahlil verdim. Kan tahlili hep baktırıyorum. Tiroid içinde.. Onun sayesinde 36. Haftadayım sanırım geçti ☺️
Bu arada muayene değil doğumda gör diyenler olmuş. Bir aile dostumuzun eşi doğum yaptı 40ı yeni çıktı bebeğin sezeryan oldu 2. Doğumuydu bu. Çok memnun kalmış, bebekle ilgi alaka mükemmelmiş. Doktor da çok ilgiliymiş. Ebe hemşire temizlikçi herkes iyi davranmış. Bir arkadaşım daha devlette doğurdu o da çok memnun.. bende gidiyorum nst temiz, doktorum iyi, acil kısmı da güzel 👍 Neden özele gideyim? Odaları da iki ve tek kişilikmiş. Yanında kalacak hiç kimsen yoksa zordaysan eşin de kalabiliyor. Uzaktan gelip doğum yapan biri vardı Muştan eşi kalmıştı yanında..
Gidip neden özele 3000 tl para vereyim? Zaten soğudum. Gereksiz bir takım sıkıntılar yaşadım. Özeldeki doktorum kötümüydü? Hayır tabiki o da çok iyi özele gidene tavsiye ediyorum beni aksilik buldu. Devlette böyle doktor bulmuşken rahat rahat randevuda alabiliyorken ne gerek var dedim özele.. Şimdi doğumu bekliyorum. Bebeğim makat duruş dönmezse sezeryan olacağım. Hakkımızda hayırlısı.
Demek istediğim ben orda kasap gibi davranıyorlar kötüler iğrençler dedikleri hastaneyi kendim görmek doktorlara şans vermek istedim iyiki gittim gördüm. Kalabalık ama doğal olarak kalabalık oluyor zaten randevulu gidersen 5 10 dk aksama oluyor mis gibi ilerliyor benim doktorum ayaktan sıra kabul etmiyor mesela kesinlikle gidip randevu alacaksın. Ben kontrolden çıkar çıkmaz diğer randevumu alıyorum çok rahat randevuda buluyorum. Sıra da biraz bekleyelim ölecek değiliz ya. Orada bekleyen kadınlarla sohbet ediyoruz falan özelde doğum yapan ikinci doğumunda çok iyi diye buraya geçmiş, ilk doğumu ama iyi diye buraya gelmiş, özeli bırakıp geçen çok.. Herkes memnun anlayacağın. Sende kimseyi dinleme kendin git gör.
ben özelde doğum yapsaydım o kadar pra verip çıktığım an pişman olacaktım bir kaç saat için değer miydi devletteki de aynı şeyi yaptırmıyormuydu? Özel otel tutmuyorsun ki bir gün kalıyosun kalmıyosun diye.
Allah iyi doktorlar iyi insanlarla karşılaştırsın🙏🏻