Ayse_okyel Fatmacbc1997 nasip kuzum varsa başım üstüne yoksa da allah inşallah en güzelini nasip etsin ❤️
Fatmacbc1997 Ayse_okyel rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağıni boş birakmasin bende 2 yıllık evliyim olmadı 1 sene şükür şimdi 5 aylık hamileyim
Ayse_okyel Deletedmom00170 ilk idrarı ayırdım ama öğleden sonra yenilerim . Olmadı beklerim sonra çok merak ettim 😂
Deletedmom00170 Ayse_okyel sen kocayı kacırtmissin ben annemi ovülasyon testi yapıyorum dun heycandan bornozun cebinde unutmuşm annem bulmuş ortaya koymuş soruyor bana neydi odedi doğum kontrol gibi birşey dedi yok dedim gebelik hamile.misin dedi dondu kaldiyok dedim mrk ettim etrafımdakiler yapıyodu dedim merak etmene çok şaştım dedi nerden aldın dedi eczaneden dedim ne kadar dedi 5 dedimsasti kaldı gençsin merak edersin dedi önce sonra böyle bir konuşma geçti bende hep yakalanrm dedim ya çöpe atsaydın çope bakmazdım dedi öyle yakalandım🤣
Ayse_okyel Deletedmom00170 aynen . İlk idrar hazır bakalım kaşık ağrım çok hakkım ya adet geliyor yada bir yavru yuva yapıyor kendine ❤️
hatice5571 1 hafta önce bende ayniye test yaptım 10 dk sonra aynı bu test gibi oldu geçersiz diye attım bır daha mi test yapsam ben ki 😞😓
Ayse_okyel hatice5571 canım gününe ne kadar var . Benim yarın adet günüm . Eğer daha varsa bekle bir kaç gün kala erken gebelik testi al . Ben bu gün alacağım . Kaset testlere inanmıyorum artık .
Deletedmom090 hatice5571 aslinda eyer gebelik yoksa 5 gunde geçse 2 ci çixgi olmuyor meselena ben hamile deyilim yapdim bembeyaz 10 gunu gecti hala beyaz bence 2 3 gun sonra tekrar et
Ayse_okyel Deletedmom00170 😂 valla adam resmen kaçtı . Ama korkudan biliyor beni . Biraz yüzüme gülse başına ne gelecek . Ona kalsa haftaya Pazartesi kana gidelimmiş 😂 çok istiyor kıyamam . Oğlumuz doğduğunda askerde görevdeydi. İki yaşına kadar doğru dürüst yaşayamadı . Şimdi yanına ama oğlumuz küçük bir kazık oldu 😂 15 yaşında . O bile diyor tek mi çiftçi diye . Dalganın kralını geçiyor Benimle 😂😂
Blackkcat Deletedmom00170 ay kuzum🤣🤣bende kürtaj olduğum bebeğimde ilk testi yaptığımda annemlerdeydi çamaşır makinasının üstünde unutmuşum🙈güya kalbi dinleyene kadar kimseye söylemiyecektik ablam girmiş banyoya arkamdan inşallah görmez falan dediysemde,testi eline almış kim hamile diye yanımıza geldi kuzenlerimde vardı🤦🏻♀️Önce çizgi çıkmamıştı oyüzden az beklesin diye saklamıştım makina üstlerine bende ablamdan öğrendim hamile olduğumu🤣🤣
hatice5571 Ayse_okyel canım sıkıntı orda ben polikistik över hastasıyım adet göremiyorum bilmiyorum o yüzden yaptığım testide ondan yok dedim attım ümitsizlik işte bu yazılıda görünce içime bi kuşku düştü çünkü bi kaç haftadır mide bulantısı çekiyorum
Blackkcat Ayse_okyel 😂😂ben de çaktırmıyorum çocuklara yaparken ufağım anlamıyor da kızım ovü testleri görmüş anne bunlar hamilelik testi mi dedi aaaaa hamilesin dedi bir de kuzum hepsi çift çizgliydi🤦🏻♀️Dün sabahta anne niye olmuyor senin diyor doktora git diyor,çaktırmadan gidiyorum zaten😁teog hazırlanıyor bu yıl kafası karışmasa diyorum ama olmuyor
Ayse_okyel Deletedmom00170 https://eksiup.com/p/xs122412bdvy?delete=g7iCA5yw51QudsjNP6Co51v0bpAVKweM122413 Pazartesi alttaki dün yaptığım üsteki . Ben birazdan gidip test alayım en iyisi 😂
Deletedmom00170 Ayse_okyel valla yakalandim sorguya çekti ama yok birşey tabiki sonra ses etmedi sormadi da
ynale Ayse_okyel - Selam, bu resimde daha iyi anlaşılıyor. üsttekinden kastınız resim yan olduğu için sağdaki ise, hamilesiniz bence. yarın tekrarlayın, gününüz geçer ise tebrik ederim. Cuma günü kanda baktırın :)
Ikbalper Ayse_okyel var canımmmm🥰🤰🏼 Hayırlısı olsun inşallah 🥰 gidip hemen kan ver bence. Çok ufakta olsa kanda çıkıyor. Ben öğrendiğimde testim https://imgyukle.com/i/ovrpbf Buydu (reglime 5 gün varken) ve 39 du hcg değerim. 🥰🥰❤️🤰🏼
Ayse_okyel Deletedmom00170 valla aldım elime çayımı koydum karşıma testleri izliyorum 😂 varsa da yoksa da me diyeyim 🤗 komşu okula inecekmiş ben alır gelirin dedi kıyamam . Buda son daha yapmayacağım .
Ayse_okyel Deletedmom00170 yazacağım olumlu olumsuz yazacağım . Gerçi yarında günüm . Dur bakalım inşallah yine çıkarsa kan için giderim tutamaz kimse 😂