[silindi] sanırım yanlış yazdım . Ben bir test yaptım .hatta negatifti uzun uzun beklemedim . Babamın haberi gelince çıkıp gittim . Eve dönünce iki çizgi gördüm işkillendim tekrar test yaptım bu size atmış olduğum test en fazla 5 dk . Ama bozuk dediler bakalım olmadı gün içinde iner yine test alırım .