Ayse_okyel Deletedmom00170 yazacağım olumlu olumsuz yazacağım . Gerçi yarında günüm . Dur bakalım inşallah yine çıkarsa kan için giderim tutamaz kimse 😂
Ayse_okyel Busimss öyle yapacaktım ama arkadaşları görüyorum okuyorum etkileniyorum 😂 tüm suç onların yapayım ya İnan olumsuz da olsa diğer aya bakacağım . Allah’a duamı ediyorum 🙏 Gereken tüm çalışmayı yapıyorum 😂 Olursa başım üstüne yoksa da canım sağ olsun
xelifgulxx Ayse_okyel bende öğrendiğimde çok ince silik bir çizgi çıkmıştı birkaç gün sonra doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim daha erken 4 haftalık falandır o yüzden silik çıkmıştır
Blackkcat Ayse_okyel canım öncelikle çok geçmiş olsun,Allah şifa versin babacığına🤲🏻Ay ben resmen görüyorummmm💜acılarının sarılması muhakkak zor ama bu bebek inş sizlere iyi gelecek,inşallah vardır kuzum🥰
30148 Ayse_okyel ikizlerini neden ve kaç haftalık kaybettin acaba bendr ikizlerime hamileyim.cok korkuyorum
Ayse_okyel 30148 canım benim durum çok karışık uzun olacak . Yaşım 35 oğlum 15 yaşında ilk gebelik değildi yani . Zaten hamile kaldığım günden itibaren çok sancım ağrım oldu . Hep yattım kanamam falan olmadı . Kese zamanında göründü . Bebekler de göründü ama kalp atışlarında sıkıntı oldu . Bebekler var ama kalp atışları durmuştu .9 haftalıktı . Planlı bir hamilelik değildi .ama korunmuyorduk da . Annem kanser hastasıydı ondan aklıma bile gelmedi . O çok sevindi ama melek oldular çocuklarda annemde . Sonuçlarda sıkıntı yok aşırı sitres dedi doktor. Çok dikkatli ol. Sitresten uzak dur iyi beslen üşütme Allah’ın izini ile kuzularını sağlıkla dünyaya getir.
Blackkcat Ayse_okyel 😂😂ben de çaktırmıyorum çocuklara yaparken ufağım anlamıyor da kızım ovü testleri görmüş anne bunlar hamilelik testi mi dedi aaaaa hamilesin dedi bir de kuzum hepsi çift çizgliydi🤦🏻♀️Dün sabahta anne niye olmuyor senin diyor doktora git diyor,çaktırmadan gidiyorum zaten😁teog hazırlanıyor bu yıl kafası karışmasa diyorum ama olmuyor
ynale Ayse_okyel - Selam, bu resimde daha iyi anlaşılıyor. üsttekinden kastınız resim yan olduğu için sağdaki ise, hamilesiniz bence. yarın tekrarlayın, gününüz geçer ise tebrik ederim. Cuma günü kanda baktırın :)
Ayse_okyel cnnezer denemek ne demek stok yapacağım şimdi 😂 bir kaç saate geliyor testler . Olmazsa diğer ay kullanırım diye 😇
Blackkcat Deletedmom00170 ay kuzum🤣🤣bende kürtaj olduğum bebeğimde ilk testi yaptığımda annemlerdeydi çamaşır makinasının üstünde unutmuşum🙈güya kalbi dinleyene kadar kimseye söylemiyecektik ablam girmiş banyoya arkamdan inşallah görmez falan dediysemde,testi eline almış kim hamile diye yanımıza geldi kuzenlerimde vardı🤦🏻♀️Önce çizgi çıkmamıştı oyüzden az beklesin diye saklamıştım makina üstlerine bende ablamdan öğrendim hamile olduğumu🤣🤣
30148 Ayse_okyel çok teşekkür ederim en yakın zamanda sana ve isteyen bakabilicek herkese nasip olsun insallh bizde daha kucuguz keseyi gördük insallh cuma keseler dolmusmu ona gidicez doktor yat dinlen kalkma dedi öyle ağrım falan yok arada bir kasik ağrım var okadar inslalh kucağıma almak nasip olur
Blackkcat Ayse_okyel ay aynen😂regliye 6gün vardı ikinci çizgi çıkmadı az beklesin demiştim ve çift çizgi 10dk sonra oluşmuş ablam nasıl incelemişse artık😁
Deletedmom293 Ayse_okyel çok heyecanlıyım.. ilk öğrendiğim güne döndüm 😇 ben akşam yapmıştım tam testi çöpe atarken hayal mayel bir çizgi görmüştüm 3 test daha yaptım yine silik sonra gece hiç uyku tutmadı sabah 5:30 da bir test daha yaptım evet net çizgiyi gördüm😊 Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
hatice5571 Ayse_okyel canım sıkıntı orda ben polikistik över hastasıyım adet göremiyorum bilmiyorum o yüzden yaptığım testide ondan yok dedim attım ümitsizlik işte bu yazılıda görünce içime bi kuşku düştü çünkü bi kaç haftadır mide bulantısı çekiyorum
Ayse_okyel hatice5571 üzülmeyeceğim diyorsan test yap . Yok üzülürüm diyorsan bekle . Ben yoksa üzülmeyeceğimi biliyorum .