aslikls3 ben oranın takipli hastasıydım hastane genel anlamda kalabalık devlet hastanesi tarzına dönmüş biraz, doktorumda yoğundu randevularda 2/3 saat beklediğimde oldu :) tek ben değil diğer hastalarda öyleydi tabi :) valla adam bile devlet hastanesi gibiyiz diyordu :) 1 hafta önce de doğum yaptım, 100 üzerinden 60 verebilirim aşırı konforlu değildi ama iyiydi hemşireler desen 2/3/4 kişi oluyorlardı ama çağırıncada zar zor geliyorlardı ve söylenenleri unutuyorlardı 🤦🏻♀️ Hiç sevmediğim şey.. neyse öyle böyle geçti :)