Arassss bizde 32 olduk. Banada ayrılacak demişti tanıdığımız. Kendisine sordum. Ayrılmıycam ama dışardan devam edicem dedi bende pek anlamadım ama bizim doğumumuzu yaptırcksınız ama demi dedim. Tabi tabi dedi. Ay ne bileyim ya bende çok seviyorum, hep güzelim falan diye konuşuyor ondan çok küçük olduğum için yok kız, tüh kız falan diye konusuyo seviyorum ama mesela masaya yatar yatmaz video açıyorum çıkınca izliyorum 2 dkka sürmüş. 2 dk da içerde dursam 4 dk. Hele geçen gün hiç göstermedi bebeği. Korkunç bi halde çıktı 3d de. Tekrar düzeltip göstercek sandım kalkabilirsin dedi. Sanki başkları daha fazla kalıyormuş gibi geliyor 😂