El_mu ben de çiğdem hocaya gidiyorum.Hiç de muayene de acele ettiğini görmedim.Doğum özel tekli doğumhanelerde oluyor.Bana doğum paketi alırken öyle dediler.Daha doğuma 3 ay var ama genelde denk geldiğim ve gördüğüm oydu.Belki çiğdem hocanın olmadığı bi güne denk geldi ise asistan yaptırmış olabilir ama çoğunlukla çiğdem hoca orda ve doğuma giriyor hatta doğumda diye bekliyoruz kimi zaman randevu saatine denk gelirse