Bushuz ne sorsam cevap veriyo hatta sormadiklarima bile cevap veriyor. Devlet hastanesinde detaylı testi yaptırdım bu bebek yaşamaz ve daha fazlasını dediler hemen Faika hanıma gittim ağlayarak sarılıp teselli etti prof Aydan Biri baktı sağlıklı olduğunu söyledi o zaman da tepkisi oh çok şükür oldu. 3 hafta önce sancıyla bi gece hastanede yattım nöbetçi değildi gelme zorunluluğu yoktu gelip kontrol etti alttan muayene ettikten sonra giyinmene yardim edeyim dedi. Bence bunlar baya büyük yakınlık 😊