Tezcan31 benim de ekim ortası bekleniyodu normal doğum için hazırlandık yazın yüzdüm yürüyüş yaptım bol bol vs ama genital bölgemde siğile benzer bişey var. Mecburi sezeryan olabilir çok üzgünüm canım çok sıkkın.. bebek de doğum pozisyonunda bekliyor. Tedavi varmış ama geç kalmışım.. :(
yarın kontrol var bakalım neye karar verilicek en son