Babyymamaa Ahh bende aynı o durumdayim. Kimi diyor sonlara doğru hareket azalır büyüdüğü için alanı daralır diyerekten ama bizde fır fır dönüyoruz. Geceleri hiç uyutmuyor artık. Sert darbelerle uyanıyorum uyusamda. Bir iki seferindede deprem oluyor gibi hissettim içimde titremeli hareketler yapıyormuş meğer.dedim Allah direk lambaya bakıyorum sonra karnımdan olduğunu fark ediyorum.😅 Bu arada 38 haftalığız inşallah sağlıkla gelsinlerde hepsine razı olmuşuz.