hatice5571 valla canım benim hiç kafanı takma o zaman olmaz cocuğun buna emin ol ben evlendikten 3ay sonra doktora gttim banada aynısını dediler halbuki ben cocuk düşünmüyordum 2sene sonra falan istiyorum demiştim doktora oo sen şimdiden başka anca olurmu olmazmı ozmna bilemem dedi benimde içim rahattı dedim 2sene zaten istemiyorum ne zaman olursa olsun dedim bir baktım ayına hamile kaldım bildiğin doktorlar insanları kullanıyor polikistik overin hamile kalmamana asla engeli yok emin olabilirsin ama bu sebepten ötürü benim cocuğum olmuyor diye strese girersen evet cpcuğun olmaz en başta bu kistten ötürü bir engelin olmadığını aklına yaz rahat ol emin ol Allah nasip etsin yeterli olr🙏