Kızlar ilk evliliğimde ve ilk hamileliğimde bnde çok kötü şeyler yaşadım haketmediğim, bebeğimin büyümesini bekledim 5 yaşına girerken iş buldum ve hmn boşandık zorla kabul ettirdim çünkü mutsuz bir yaşam bnm tarzım değil olamazda.. Kimseye katlanmak zorundq değilsiniz. Haketmeyen birine ömrünüzü veremezsiniz. Sonra hayatıma biri geldi😊Evlendim şimdi bebeğimiz olacak🙏Allah'a şükürler olsun ki çok mutluyuz. Kızım kardeşini bekliyor babasını da istediği zaman görüyor. Kızıma düzgün bir aile hayatı veriyorum elimden geldiğince. Eşim kızıma öz babası gibi aynı. Şimdi onun ilk heyecanlarını paylaşıyorum. Hayat mucizelerle dolu. Hiç bir zaman ümidinizi kaybetmeyin💐Korkarak yaşadığınız her anda hayat sizi sevmiyor ama cesur olursanız hayat herzaman sizi kucağına alıyor ve Yaradan hiç bi zaman sizi tek bırakmıyor. Yeterki iyi kalpli olun, iyi düşünün. Kendiniz için yaşayın. Baktınız olmuyor zorlamayın hiç birşeyi. Benimde çok zor günlerim oldu, hayattan bıktığım günlerim.. Ama insan inanıyorsa, hele bide cesursa her mutluluğu yaşamayı hakediyor. Unutmayın peygamberimiz demiştir ki, Evlenmek sünnettir, boşanmak farzdır. Kimse mutsuz olmayı hak etmiyor.