Ben arkadaşken eşimi istemiyordum o aşıktı neler yaptı etti evlendik. Ben de çok seviyor ahlaklı namuslu düzgün biri diye evlendim. Aynı evde yaşadıkça, imza, kocam olunca ve en önemlisi çocuğumun babası olunca ben de sevdim canımdan bildim. 6aylik evliyiz şimdi ben üstüne düşüyorum o daha geri duruyor daha çok ben öpüp sarılıyorum. Hamilelikte kusmalar çiş yapmalar hastalık vs zor bi hamilelik giyim kuşam süs umrumda değil 5aydir. Elki ondam sogudu bilemiyorum. Yani 1aylikken hamile kaldım. İşyerinde kadınlar da var ciddi giyim kuşam kendi ayaklarının üstündeler kiyasliyordur belki. Sorunum şu hamilelikte uyumuyorum onu da uyutmuyorum. Wc ye kalk sarıl yada sırtıma sarıl destek ol ağrıyor diyorum uyanıyor. Bana az önce artık bu yatakta yapmayacağım uykum yok 5 6 saat uyuyorum dedi. Ben de yapmazsan yatma dedim. Uzun bi sürede konuşmayalım dedi sen bilirsin dedim. Hamilelik döneminde insanın gücünü gidiyor bu adamın mi çocuğunu dünyaya getirilemez ya çocuğuna hayrı olmazsa diyorsun. Belki de eskisi gibi sevmemem burnunu sürtmek gerek. Ben de evden çıkmıyorum hamilelikte. Nasıl bi strateji uygulayacağım bilmiyorum. Artık bana yemek de yapma bekleme dedi. Sana yapmıyorum bebeğime yapıyorum dedim. Yani evde iki yabancı olmak istiyor. Ben de sen bilirsin dedim. Sonradan da kendi gelip sirnaşiyor. Sanırım uzun bi süre uzak kalicam evli değil gibi. Oysa onlara en ihtiyacımız olduğu zamanlar bunlar