Gizemyucel önceden nasıldı ona göre değerlendirmek lazım. Eğer önceden böyle değilse 🤔🤔🤔 bu arada Can'ım erkekler bu gebelik sürecinde farklı bir psikolojiye giriyorlar. Ve bizde farklı bir psikolojide oluyoruz. Aslında bilmeden onları kırdığımız ya da anlamadığımız Zaman'lar olabiliyor. En kötüsü bu durumu farketmiyoruz. Ama şu varki eğer eş bu süreci sizinle birlikte yaşama başarısını gösterebiliyorsa o Zaman sizin yaptıklarınızı anlamdırabiliyor ve buna göre tepkiler veriyor. Örneğin geçen eşime işle ilgili birşey anlatmıyorsun Can'ım dedim. O da anlatıyorum ama çok umursamıyorsun bende sıkıldığını düşünüyorum Dedi. Hiç farketmemişim inan 🙈🙈🙈 ama eşim başından beri sürecin tam ortasında benimleydi. O yüzden daha anlayışlı oldu. Arkadaşlarıyla gezme olayına gelince ben kendim birkaç kez çık dışarı biraz kafan dağılsın diye söyledim. Arkadaşlarıyla plan yapıp çıktılar ama aklı hep bendeydi rahat edemedi.Toplasan üçü geçmez bensiz planlar. Ama bununla övünmüyorum. Rahatsız oluyorum. Çünkü hepimiz ayrı ayrı bireyleriz. Onunda kendine ayırması gereken bir Zaman dilimi olmalı. Keşke çıksa kafası dağılsa