Kizlar bu surekli esden ayri takilma yada umursamama durumu bence kadinda olsa erkekte olsa kultur meselesi, kesinlikle egitim sart diyorum! sukurler olsun benim esim oyle yapmiyor zaten gurbetteyim kafayi yerim sanirsam ama arada arkadaslariyla takilsin ben isterim sonucta hepimiz insaniz bazen bir dost esten bile yakin olabilir, ama sinirlarimiz vardir mesela ben disari cikarsam engec 10 da evde olmaliyim,o da asla gec saate kalmaz ,zaten asiri calismayi seven biri oldugu icin hep calisir ,gezmek istese mutlaka benide goturur,sanirim ben ondan daha sosyalim😁 masallah diyeyim🙈