Gmzli21 Yarenimin ben bir gece Karin agrisi sebebiyle acile gitmistim tas ve kumdan süphelendiler tabi ben o kadar agridan sonra bebege birsey oldu mu diye cok korktum sabah polikliniklerin acilmasini bekledim gittim acile geldigimi vs anlattim orda doktor kontrolde dedi rahim agzi kisaligi var o sebepten yani
Evinanne Gmzli21 evet az kaldı canım inş Aralık sonu gözüküyor bizimde 🌸 kıyafet alışverişini yaptık bakım ürünleri kaldı odasını aldık inş ay sonu gelcek kendi odama da beşik Almak istiyorum ama ne alıcağımı henüz bilemiyorum bakalım🤷🏻♀️
Gmzli21 Derderya Dediginiz gibi evde olacagimiz icin bende cok sey almadim. bende kontrollere hem özele hem devlete gidiyorum dogumu özel de istiyorum ayni hastanede 1.5 ay önce arkadasim dogum yapmisti ondan sonra ücreti yükseldi diye duydum birdahaki kontrolde sorcam bakalim
Gmzli21 Ays007 benim esimde beni hep aceleci olarak gördü valla ama biraz fazla Garanticiyim galiba birde ilk hevesim yani hevesle gidip alisveris yapamicaksam☺️🤭🤭
Gmzli21 Ays007 valla cok net bilmiyorum ilk aylarim cok zor gecti baya zayifladim sonrasinda en son gittigim de 4 Kilo fln almistim sanirim
kevserk Gmzli21 yavas yavaş ilk basta giyeceği kıyafetleri tamamladim ama hala eksikler var. Bez sleppy, deterjan green clean, biberonda ise philips aventte karar verdim ☺️ Su an besik ve araba için bütçe ayirmaya çalışıyorum ☺️
Gmzli21 Derderya Sakarya. 2bin gene iyi ben tam net hatirlamiyorum ama normal dogum ve sezeryan fiyatlari farkediyor ya arkadasim normal yapti 2.500 veya 2.700 dü simdi insallah daha da artmamistir o bile cok☹️
Gamizz Gmzli21 bizim çok şükür hazırlıklarımız bitti sayılır şuan beşiği kuruluyor😊 eşyaları yıkandı ütülendi yerleşti 😊 duru markasının deterjanını. Kullandım %98 organik 😊 biberon ve şampuanını almadık diğer herşeyi tam çok şükür 😊 bizim Aralık 8 gözüküyor doğumumuz
zcolak Gamizz bizimde 10 aralık tahmini günümüz. Aşağı yukarı her şeyimiz hazır beşiğimiz demonte şekilde duruyor kenarda. Kıyafetler ve diğer malzemeler bizim dolabın bir kısmında yığın şeklinde bekliyor.Henüz dolap almaya vaktimiz olmadığı için daha yerleştirmesini yapamadım. İzne ayrıldığımda yaparım diye erteliyorum ama iyi mi yapıyorum hiç bilmiyorum.
kevserk Gmzli21 ben internetten baktım hep. Hepsiburada ve trendyolda oluyor. Guvenle alabilirsiniz ☺️
Ays007 Gmzli21 Maşallah ben zayıf hamile kaldığım için 14 kilo aldım şimdiden normalde asla kilo alamıyorum fırsattan istifade kilolu olmanın keyfini çıkarıyorum 😅
Sibelllce 27+1 le selamlarr. Bana da rahim ağzı kısalığı var denildi o yüzden ufak ufak birşeyler almaya bende başladım. Kendime hala birşey almadım. Kısalıktan dolayı sürekli dinlendiğim için ayaklarımda şişme ve sırt ağrım var.
Gmzli21 Sibelllce insallah vaktinde gelirler kuzum ya bir yanim cok sabirsiz onu cok merak edip kavusmak istiyorum bir yandan tabi onun sagligi icin sürekli dua ediyorum vaktinde gelsin diye☺️
Gamizz zcolak benim kendi dolabım çok büyük olduğu yerleştirebildim ekstradan dolap almadık😊 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😊