Ays007 Gmzli21 Maşallah ben zayıf hamile kaldığım için 14 kilo aldım şimdiden normalde asla kilo alamıyorum fırsattan istifade kilolu olmanın keyfini çıkarıyorum 😅
Sibelllce Bez bir sleppy aldım bir de primanın pure serisinden aldım mühendisin oğlunun tavsiyeleriyle 😊 deterjan olarakta siveno tercih ettim şimdilik.
Busraars Gmzli21 Deterjan olarak siveno ve minoris aldım ikiside %100 dogal antialerjin.Emzik philips avent, biberon lansinoh, ıslak mendil uni baby yenidoğan aldım ama bezde hala kararsızım molfix mi sleepy mi😑
Sibelllce Emzik ve biberon konusunda alsam mı almasam mı hala karar veremedim ben yaa. Yine biberon alınabilirde emme olmazsa emzik emen bebek çok tatlı evet ama ne kadar doğru kullanmak 🤔
Busraars Sibelllce Bende çok kararsızdım ancak yenidoğan bebek çok fazla emme refleksine sahip yani doysa bile devamlı emmek isteyecek. tabiki ilk 1 ay kullanılması önerilmiyor. 1 ay sonra en geç 2 yaşında kesebileceğine eminsen ve doğru emzik tercihi yaparsan bence kullanılabilir.
Gmzli21 Sibelllce biberon ben sadece alicam birtane kücük oda olurda süt gelmez hastanede veya sonrasinda sarilik riski olur onun icin birtane evde bulunsun diye istiyorum insallah kullanmamiza gerek bile kalmaz.
kevserk Gmzli21 ben internetten baktım hep. Hepsiburada ve trendyolda oluyor. Guvenle alabilirsiniz ☺️
Tugbayucesoy filiz08 benim bebeğim de aşada 28+1haftalik hamileyim gittikçe yürüyemez oluyorsun canım tam agirlasmadan hazırlıklarını tamamalamaya çalış ben şimdi bile çok zorlanıyorum alisveriste
Gamizz zcolak benim kendi dolabım çok büyük olduğu yerleştirebildim ekstradan dolap almadık😊 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😊
Sibelllce Gmzli21 bende avent in 2 adet cam biberonunu alayım diyorum alırsam dediğiniz gibi inşallah gerek kalmaz amaa🤲🏻