[silindi] Dr um özel muayenehaneye geçecekmiş canım ben takiplerimi yaptırmaya başladıktan 3 hafta sonra öğrendim, Dr um da gerçekten çok ilgili, yıllardır ona gittiğim için değişmek istemiyorum. Aynı zamanda gittiğim hastanenin de ortağıymış o yüzden o hastanede yaptıracakmış doğumları. İşte ondan dolayı yüksekmiş böyle doğum ücreti. Bakalım özel muayenehane ücreti ne kadar olacak... 😬