ZKopuz Eda0606 evet büyük şehirler çok pahalı ama söyle de bi durum var devletleri de iyi büyük şehirlerin ben sadece çok kalabalık oluyor diye devlete gitmek istemiyorum Doğu da
Eda0606 ZKopuz valla ben hacettepeye gidiyordum rezillik randevu yok bişey yok, eski sgk usulü herkes odaya dalıyo,
ZKopuz yigitmom_ Mahmut beyin normal Doğum ücreti 1750₺ Sezaryen doğum ücreti ise 2000₺. Diğer doktorlar ise normal ve sezaryen 1500₺.☺️
Minikmucizem_ ZKopuz emin misiniz. Gecen ay bi arkadasim dogum yapti memorial diyarbakirda 5700 mus fiyat. Bende memoriala gidiyorum ama fiyat konusmadik daha
ZKopuz Minikmucizem_ telefondan öğrendim Emin’im baya uzun uzun sordum ama emin olamıyorsanız arayıp öğrenebilirsiniz detay veriyorlar
Havva1212 Minikmucizem_ hangi doktor için.bu kadar ücret ödemiş acaba. Çok fazla illaki farklı.test yada serum ücretleri ile.beraberdir.. neval.hanim da mi yapmış
Minikmucizem_ ZKopuz yok bir gece kaldi biliyorum. Bidaki randevumda yuzyuze sorarim daha dogru bilgi almis olurum
Minikmucizem_ Havva1212 hayir aydin igin. Ayrintili sormadim onlardantam bilmiyodu sigortasi karsiliyo cunku fatura sonra gonderiliyo gonderilmemisti daha
ZKopuz Havva1212 Neval hanımın Doğum ücreti 3254denildi bana ama dediğiniz gibi belki farklı işlemler uygulanmıştır
Havva1212 ZKopuz artmış olabilir canım çünkü.muayene ücreti artmış ama doğumu bilmiyorum. Ben burhan beye gidiyorum gayett memnun kaldım bakalım