@Arzu0101 hatemde bir Dr a gitmiştim bir ara bir tavsiye ile, kanamam olduğu için rapor istemiştim ve bana verdiği cevap şuydu “belki ben sana rapor verdikten bir hafta sonra sen düşüreceksin nerden bilebiliriz” diyerek saçmalamıştı. Yahu sen bir Dr sun, evet tabi ki haşa Allah değilsin ama senin görevin elinden geleni yapıp hastaya yardımcı olmak ve sonra sorun olsa bile ben elimden geleni yaptım demek.. Ama Yurdanur hoca elinden gelenin fazlasını yapıyor kadın Allah var, çok pahalı ama müdahalesini, gayretini, ilgisini görünce asla kıyas edilemez dedim..O kadar kötü ki sen kanamayla gidiyorsun ve karşındaki Dr hem bir müdahalede bulunmuyor hem de moralini altüst ediyor 😠 çok üzüldük eşimle