nilly Mrvt depend yeter canım bi paket al. Zaten kanamanın dozu kısa sürede azalıyo normal adet gibi devam ediyo. Gerisini normal pedle devam edersin. Hasta bezine gerek yok dependle çok rahat edersin.
Pmbyy Herkes buyuk beden alin diyor ama kullananlar yardimci olursa kac kiloya kadar orta ya da buyuk boy alalim? Cok kararsiz kaldim
Fatiheren_61 Pmbyy katılıyorum size kullananlar kaç kilo olduklarını da yaZsa biz de ona göre alsak süper olacak .
Rhk0158 Ben 58 kiloyla hamile kaldım dğym 74 kiloyla gittim büyük boy alın diyenleri dinledim kesinlikle büyük alın sezeryanlıydım bide aska rahatsız etmiyo muhteşem bişey.. o akıntıyla ped falan baş edemez.. orta boy almayın kalıbı çok darmış büyük boy anca oldu diyebilirim ..
cns-ozkpln Gulsahhatuun kaç kiloydunuz ve hangi bedenini aldınız acaba bende orta boyunu sipariş ettim ama sizin yorumunuzu görünce 😟
Mrvt cns-ozkpln Kızlar bugün aldım orta boyunu şuanda 64 kiloyum bana orta boy oldu ama 70 ve üstü kilodaysanız kesinlikle olmaz kalıbı dar ona göre alın
Mrvt Fatiheren_61 Kızlar bugün aldım orta boyunu şuanda 64 kiloyum bana orta boy oldu ama 70 ve üstü kilodaysanız kesinlikle olmaz kalıbı dar ona göre alın
Mrvt Kızlar bugün aldım orta boyunu şuanda 64 kiloyum bana orta boy oldu ama 70 ve üstü kilodaysanız kesinlikle olmaz kalıbı dar ona göre alın
cns-ozkpln Mrvt teşekkürler canım bilgilendirmen için bende 64 kiloyum bir ayım kaldı doğuma inşallah sıkıntısız kullanırım bende
Mommerve El_mu gittiğiniz de money club kart alın o şekilde indirimli oluyo ben aldığımda 36 liraydı kartla birlikte indirimle 25e geldi
Mommerve Deletedmom00170 oluyo evet ben büyük beden aldım rahat olsun diye içinde 9 adet var normal beden de 10 adet vardı içerisinde
Xmom Ben de 20 gün önce doğum yaptım 64 kiloyla doğuma girdim orta boy aldim tam geldi daha yüksek kilodaysanız büyük beden almalısınız bence sıkmasın