Summeyra Perşembe günü sezeryanla doğum yaptım, ilk günlerde kanama yoğun oluyor ve eğilip kalkamıyorsunuz o yüzden en iyisi depend bence. Ben çok memnundum özellikle kirlendiğinde kolayca yırtıp çöpe atmak güzel oldu. Beden konusunda da evet bedenleri küçük rahat etmek istiyorsanız büyük beden almanızı tavsiye ederim
Erenimo El_mu intten aldım bende orta boy. Ama geçen şok markette gördüm büyük boyunu. Fiyatıda ebebek le aynıydı. 36 lira olması lazım
mervee10 Fatiheren_61 ben çok kilo aldım 81 kiloyum ☺️ 19 kilo aldım ☺️ Siz o zaman orta boy alın bencede
Srnkrbrn Mrvt gayet yeterli bence ben aldım denedim giydim yani ped zaten tekrar pede gerek yok hasta bezindende daha konforlu