Mrvt ben hasta bezi aldım aynı işlev kanamam adetken de çok olduğunu bildiğim için sezeryandada çok olur diye düşündüm. Depende göre daha uygundu. 17 tl hasta bezi :) Hakmardan aldım. eve geldim açtım 78 kiloyum şuan kocaman rahat oldu L beden aldık.