Hllswm Perşembe planlandı ama umarım yolunda gider her şey 🙏🏻 Doktorum 150 dk uzakta benim. Sadece nst için gelme yaşadığın yerde çektir dedi. Bugün devlet hastanesinde nst çektirdim fotosunu attım. Oğlan uyuyordu zorla uyandırmak için çok uğraştık ama uyanmadı 🤦🏼♀️ Zaten nst makinesi hareket işaretlemiyodu sadece kalp atışı ve sancı var. Kendi doktorum fotoyu görünce önce normal çıkmış dedi sonra uyuduğu söyleyince beğenmedi nst yi 😔 moralim çok bozuldu yarın dosyana bakıcam dedi doktor 😔 senin kaç haftalık? Sağlıkla doğsalar da rahatlasak yemin ederim 🤦🏼♀️