Dilaracicek Her şey yolunda dün gezdim tozdum 😂 bugün halı yıkadık eşimle, evi sildim süpürdüm çamaşır astım. Birazdan pazara çıkıcaz😂 çatı ağrım var ağırlaştım ama hala durmuyorum. 36+1iz bu arada.
Bebeğim makat duruşta 24ünde kontrol var dönmezse sezeryan günümüzü alacağız canlarım siz de durum nasıl? Çantalarımız da hazır her şey tas tamam. Hayırlısı olsun🙏🏻😊