Kullanicianne sumeyyecans hayirrr çıt degilll yani nasil tarif edilir bilemedim ama piuuu gibi 🙈🙈🙈 yanii ses tarifi nasil olur bilemedim ama peşpeşe bi kac defa olduuu
sumeyyecans Kullanicianne benim karnımdan da çıt çıt sesler geliyordu araştırdım ya çatlat dan dolayı ya da aminiyom sıvısından ses gelebilir diyordu belki dizinde öyledir 😊
Elfsrkn BurcuUur bebeğin sağlıklı olsun üzülme İnşaAllah ikinizde sağ Salim birbirinize kavuştursun Rabbim. Çok geçmiş olsun
sumeyyecans Yegino inşallah yani aklımda sürekli o var normalde özel bölgemden çok hassasım 🙈 ister istemez kasıyorum 🤷
Selda-ceken Elfsrkn doktorum bana 1000 mg antibiyotik verdi sabah akşam o biraz iyi geldi iltihabı kurutuyor iltihap olmasa agırmaz zaten geçsin lütfen yA hem Doğum sancısı hem diş agrısı ikisi bir arada olmaz 😭
Elfsrkn Selda-ceken ya ben ilaç kullanılmıyor diye hiç gitmedim hala ağırıyor olmazsa gideyim. İlaç iyi geldiği canım
Selda-ceken Ecbuliiii teşekkür ederim antibiyotik verdi doktorum o biraz iyi geldi sanırım bir iki güne tamamen geçer 🤲
Selda-ceken Berkayraras doktoruna söyle canım ilaç yazıyor diş hekimine git dedi herşey yaptırabilirsin dedi en fazla Doğum sancını tetikler dedi
NaileK Kızlar gece boyunca karnimda kasılmam oldu sanrm sağa sola dönerken canm yanıyordu çünkü.sizde de oldumu
Hllswm Sizde de su duygu var mı hem hemen dogsun istiyorum hemde bira daha kalsın ama neden böyle istediğimi de bilmiyorum 😂 hormonlar sapıtmış bebişler içerde keyif catıyo anneler 🤯
Mavilianne Hllswm Bence keyifli değiller artık yerleri çok az 🙈 Kıyamıyorum hatta ben 😂 Doğsun istiyorum hadi annecim gel artık diyorum bazen de dur 38’i görelim diyorum 😂
Essenn Hllswm aynı duyguları paylaşıyoruz ağrılarım isyan ettiriyor bazen dokunsalar ağlıcam aşırı duygusal oldum 😰 ama biraz daha durması gelişimi için daha iyi tabi
Essenn Kızlar yarın 38 oluyorum bel ağrısından uyuyamadım gece sizde de var mı bu durum en son 2 3 cm açıklığım vardı yürüdü gitti mi noldu Perşembe gidicem doktora canım çok yanıyoooo
Essenn Hllswm aynı ya gece galiba bugun doğurcam dedim 😁 başı aşağa iniyor sanırım ben öyle hissediyorum orda bi ağırlık bi ağrı var bacaklarmı ayırarak yürümek istiyorum penguen gibi olduk iyice 🐥