Gamzemre61 mervesengll hayırlı olsun canım çok sevindim darısı benim başıma 🙏🏻😊ben Cuma günü taburcu oldum 1 ay rapor verdi doktorum serkülaj ihtimalim de var ama daha net değil gidişata göre karar vericez evdeyim şimdi yatıyorum hep çok bunaldım tek başıma akşama kadar duruyorum öylece😕
mervesengll Gamzemre61 sagol canım darısı başına. Tek başına yatmak zorunda olmak çok zor gercekten. Ben genelde yalnız değildim ama kızım için günlük tuttum ilerde okur diye, tavsiye ederim. İnşAllah hayırlısıyla kucağına alırsın 😊😊
Gamzemre61 mervesengll amin inşallah 🙏🏻 Güzel fikir aslında dışarı çıkarsam günlük defteri alırım yazarım vakit geçer hemde evde bunalmam çok sağol😊
mervesengll Gamzemre61 Bebeğini kucağına alınca emin ol hiçbirinin önemi kalmıyor ama insAllah işinden olmazsin. Firsatin ve raporun varken bol bol dinlenmeye bak derim 😉☺️
Gamzemre61 mervesengll amin inşallah canım hayırlısıyla bende bebeğimi kucağıma alırım 🙏🏻 Dinleniyorum bol bol fırsatım varken iş filan hiçbir şey yapmıyorum akşama doktora gidicem bebeğime bakmak için herşey yolundadır inşallah 🙏🏻
mervesengll Gamzemre61 amin canim inşAllah hayırlısıyla bir kucagina al her şey geçip gidiyor unutuyorsun ben hiç hamile olmamış o hastane köşelerinde sürunmemis gibi hissediyorum. İnsAllah iyi haberler alırsın
Hamilebiranne https://eksiup.com/p/zt177287aydv arkadaşlar benimde nst kağıdıma yorum yapar mısınız 34. Haftamdayım sancım çıktı biliyorum ama fazla mı?
Gamzemre61 Hamilebiranne nst de sancıların çıkmış canım pek düzenli değil ama düzene girmeyeceğini de bilemeyiz senin hissedip hissetmemen de önemli bu sancıları ayrıca çok yüksek değil sancı değerlerin bu kişiden kişiye değişir yalnız kimisi az bi sancıda kıvranır oda bünye meselesi