Gamzemre61 hm anladım canım teşekkür ederim yorumun için ama doktor Progestan yazdı en azından 37.haftaya kadar tutalım dedi benim 30.haftamdan beridir kasılmalarım var zaten ama o zaman en fazla 30a çıkmıştı sancılarım birde rahim ağzı uzunluğum 27mm dedi ama yorum yapmadı normal mi?