mervesengll Gamzemre61 şimdi geldim eve hala aynı yarın sabah suni sancı verecekler bakalım ne olacak 🤷
Feyzaselh mervesengll canım başka hastane mi yok ya. Dün geceden beri okuyorum da saçmalık yani hastanenin yaptığı. Başka hastaneye git bence
Gamzemre61 mervesengll bol bol pilates topuyla hareketler yap çömel kalk sıcak duş al sabaha hayırlısı artık canım ama sen elinden geleni yapmaya başla
Gamzemre61 mervesengll biraz geç görüyorum yazdıklarını canım kusura bakma bende hastanede yatıyorum şuan pek iyi değilim elimden geldiğince yardımcı olucam sana 😇
mervesengll Feyzaselh buradaki personeli tanıyorum. 32. haftadan beri dogumhanede olunca ister istemez bir güven oluyor. Birde ilk doğum olacak. En son gittiğimde yeterli açıklamayı almasaydım giderdim zaten. Yinede teşekkür ederim 😊
mervesengll Gamzemre61 Sen niye hastanedesin canım? İnsAllah bir şeyin yoktur. Allah yardımcın olsun. Sen kaç haftalıktın?
Gamzemre61 mervesengll sağol canım ben daha 11 haftalık hamileyim 2.gebeliğim ilki düşük oldu. Şimdi de kanamam oluyor doktor yatırdı riskli olduğu için
mervesengll Gamzemre61 yaa çok üzüldüm canım Allah yardımcın olsun inşAllah sağlıkla kucağına almak nasip olur. Dualarım seninle.
Gamzemre61 mervesengll amin inşallah canım çok sağol 🙏🏻 Sen durumunu yazarsın yine ben yardımcı olurum sana 😇
Gamzemre61 mervesengll amin inşallah canım çok sağol 🙏🏻 Sen durumunu yazarsın yine ben yardımcı olurum sana 😇
Gamzemre61 mervesengll hadi bakalım cesaretli ol canım sonuna kadar dayan bebeğini kucağına alacaksın inşallah sağ Salim 🙏🏻🙏🏻Bende yatıyorum hala tedavi alıyorum durumum aynı 🙏🏻