Gamzemre61 2cocukannesiiii nst çok kısa ama sancın çıkmamış bebeğin hareketleri de fena değil ama azıcık uyuyor gibi de geldi daha iyi birşey demem için tam halini görmem lazım canım ama attığın nst resmî de fena değil yani
Gamzemre61 2cocukannesiiii nst güzel sadece tek bi yerinde oynama var ama çok kayda değer birşey değil yani güzel canım sancında yok
2cocukannesiiii Gamzemre61 teşekkür ederim Allah razı olsun😍 dün gittim hastaneye o zaman çekildim iltihap varmış ve vajinal şişti şuanda çok kötü hissediyorum kendimi doğuma yakın böyle bir şey neden olur ki 🙄
Gamzemre61 2cocukannesiiii onlar olabilir tedirgin olma bebeğine ve doğumuna odakla kendini 😇rica ederim ayrıca 😇
2cocukannesiiii Gamzemre61 Tamam öyle yapacağım inşaAllah 🤗 siz olmasanız sanırım nst sonucumu hiç kimse açıklayamayacak doktorum da bilgi vermiyor nst hakkında
Gamzemre61 2cocukannesiiii rica ederim canım her zaman yardımcı olurum😇 sen pozitif bak herşeye en önemlisi bu😌
mervesengll Gamzemre61 https://eksiup.com/p/zs120932yb65 Canım beni bu sanciyla eve gonderdiler yer yok diye zahmet olmazsa bı bakar mısın sancidan kivraniyorum resmen
Gamzemre61 mervesengll sancın var düzene girmeye başlamış bile yer yok diye birşey olamaz yani kabul edip yer bulmak zorundalar bekleme hastaneye git
mervesengll Gamzemre61 kivrana kivrana uyuyakalmışım şimdi uyandım geceki sancidan eser yok birazdan gidicem ve büyük ihtimalle yine eve yollanicam bıktım artık
dvran22 Gamzemre61 çatı muayenesi olunca açıklığın yok dediler Acaba biz ağrılardan açıklığın olduğunu anlayabilir miyiz yoksa alttan muayene mi olunması lazım illa
mervesengll Gamzemre61 şimdi geldim eve hala aynı yarın sabah suni sancı verecekler bakalım ne olacak 🤷
Naniii Kizlar 42 haftaliğim hastanedeyim sancim falan yok benim hissetiğim nst den hiç anlamiyorum kağida baktiğimda +133 yaziyordu bu ne demek bilen varmi dil bilmediğim içinde bana bişey soylemiyorlar