Eymence şuan kaç haftalıksın bilemiyorum canım nidicart etkili bi ilaç bırakıp denemek lazım sancın olacak mı olmayacak mı ama yüksek ihtimalle genele yararsak bırakınca sancılar tekrar başlıyor sizin yerinizde olsam gittiği yere kadar giderdim bebek ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi şanslısın aslında bazılarında ilaç işe bile yaramaz erken Doğum olur. Ben normal Doğum taraftarıyım her zaman sezaryen zaten bir risk oluşursa hemen yapılacaktır. İlaca devam edin doktorunuz normali beklesin olmazsa zaten riske atacağını sanmıyorum sezaryen önerir