Gamzemre61 mervesengll mutlaka ebe ile görüş muayene edip açıklığına da bakar acile görünüp geri dönme sakın
Gamzemre61 mervesengll rica ederim allah tek nefeste kucağına almayı nasip etsin inşallah yaz buraya da sonucu merak ederiz 🙏🏻
mervesengll Gamzemre61 inşAllah. Şimdi alttan muayene oldum açılma başlamış dedi dün yumuşama bile yoktu. İnşAllah hepimiz için hayırlısı neyse o olur.
2cocukannesiiii Gamzemre61 teşekkür ederim canım hangisi sancı oluyor benim hissettiğim sancı var ama nstde çıktı mı anlamadım bilmediğim için
Gamzemre61 2cocukannesiiii en alttaki sancı ama senin aman aman bir sancın Yok hazırlık ağrılarını hissediyor olabilirsiniz oda gayet normaldir
Gamzemre61 mervesengll sancıların var ise açılmanı tetiklemesi lazım umarım artmıştır açıklığın. Kimisi vardır ki sancıdan kıvranır ama açıklığı hiç olmaz
mervesengll Gamzemre61 [url=https://hizliresim.com/mXZqMP][img]https://i.hizliresim.com/mXZqMP.jpg[/img][/url] Şuan için böyle bir bakabilir misin acaba? Sanada zahmet oluyor hakkını helal et çok teşekkür ederim