Ben Dicle memorial de Dr Yunus beye gidiyorum muayene ücreti indirimli 150 lira Doğum ücreti 2500 civarı fiyatları evet biraz pahalı ama doktor çok bilgili, cerrahisi iyi ayrıca gereksiz yere endişelendirmiyor insanı eğer gerçekten önemli bişeyin varsa dakikasında herşeyinle ilgileniyor ama normal gebelik sıkıntılarında insanı çok rahatlatıyor direk sezeryan taraftarı değil bekleyebildiği kadar bekliyor ben mecburi sezeryan olacağım için onu ayrıca tercih ettim cerrahisi yönünden tavsiye ederim😊