YnSbL 32 haftalığım düzenli gittiğim doktorum vardı doğum ücretini gereğinden fazla istiyordu Banada Pınar hanımı önerdiler gidenler çok memnunmuş bende Pınar hanıma randevu aldım ama daha günüm var gitmedim nasıl bi doktor anlattığınız gibi iyi mi gerçekten çok tedirginim de