Kaanozlem07 AysimaBatuhan sağ Salim kucağına alırsın inşallah Canım Dicle de galiba o doktor ben Diyarbakır memoriale gidiyorum
AdaninAnnesi Kaanozlem07 Kaanozlem07 bende bilmiyorum canım gittiğinde birinci kata sor yatış bölümü var Bilgi veriyorlar yanlış hatırlamıyorsam 130 tlydi 4 lüyü fln yaptırmadım zaten
Kaanozlem07 AdaninAnnesi canım bir şey soracağım aydın hoca size renkli ultrason ile mi gösteriyor veya renkli ultrasondan mı verdi elinize giderken sekreter
Ezokaya Elostoprak Merhaba bahsettiğiniz doktor detaylı ultrason bakıyor mu acaba ?yakın bir arkadaşım arıyor diyarbakırda iyi bir doktor.eger güvendiyseniz doktorunuza bilgilerini paylaşırsanız cok sevinirim ulaşalım kendisine