Kekmez ben 10 gün önce gittim Mahmut Bey'e.220 TL idi.detaylı ultrasonu da yaptı ekstra ücret almıyormş ona. başta beni korkuttu rahminde perde var diye.20 dk ara verip tekrar kontrol etti.kaybolmuştu gördüğü şey kasılmaymış ilginç geldi açıkçası.Erken doğum olabilir bebek ters dedi rahim ağzı dar şuan, sezeryan olabilir dedi.Sanki olumsuz yükleme yaptı bana kısacası.detaylı ultrason için tercih etmiştim zaten bir daha gideceğini düşünmüyorum.