Ben genesiste Pınar tantekine gidiyorum çokta memnunum,, memorialdaki Burhan hocayı maalesef beğenmedim çok garantici yaklaşıyor muayeneside çok kısa sürüyor kist için gitmiştim ona bıraksaydım kendimi 5ml kist için amleliyat edecekti beni üstelik hamile kalman bile imkansız demişti yok yere 4 ay ilaç kullandım yeni evliydim sadece adet düzensizliği şikayeti ile gittim doktorumu değiştirdim ve kistin hiç bir zararı olmadığını iyi huylu olduğunu öğrendim şimdide malum hala kistim var ama hamileyim 😌 ki bu kistler her kadında olan kistler