Ezgi90 kiyafetleri,şampuan vs bakım malzemeleri ,beşiği , bebek arabamizida aldık çok çok ufak tefek seylerimiz kaldı Allah'a şükür ☺️ Ağırlaşmadan halledeyim dedim herşeyi içime sine sine aldım 27+5 haftaligiz 30 - 31 hafta gibide yıkayıp utulemeyi düşünüyorum sonrasında zorluk olmasın ne olur ne olmaz diye.
3Gun öncesine kadar hicbirseyim yoktu fakat artık akşamları bacak ağrım başlıyor gece boyunca onu çekiyorum 😔 Dünde çok halsizdim ,uyumak istedim sürekli. Bunlara rağmen yüzümü gulumseten tekmeler , dönemlerde var tabiki karnımda ☺️ Doktorumuz 2.5 hafta önce bir hafta önde olduğunu söylemişti daha kontrole 1.5 haftam var sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım ne durumda Yusuf Bera beyler , pasam 😍💙