Sevimed ben de devlette 50 grlik yaptirdigim da açlık 76 tokluk 146 çıktı. Ozeldeki doktorum a gosterdigimde sınırı geçmiş ama belki risk grubundasin belki de değilsin. 75 lik yapmamız lazım dedi. Yaptırdım açlık 79, yuklemeden 1 saat sonra 206 çıktı en yüksek 180 olmali , yüklemeden iki saat sonra 136 oldu, yani 2 saat sonra normale döndü ama doktorum yükleme sonrası değerimi yüksek buldu. Diyetisyene gönderdi. Bana da diyet sonrası şeker ölçüm cihazı ile açlık tokluk sekerimi olcmemi istedi gün içinde. Değerlerim normal sınırlar içinde. Doğuma kadar diyetteyim yani :)