Ezgi90 benimde şampuanı ıslak mendili küveti vs gibi şeyler kaldı şükür 😀 bu hafta kıyafetleri yıkasam tamamm😀 benim yaşadığım yerde bebek mağazası yok öyle bende ankaraya gitmiştim bütün kıyafetlerini ordan aldım 8-9 günde bitirdim 😂 Allah kolaylık versin hepimize 😀