Kerem_alyadua Elfsrkn 35 haftalıkken 2800dü şimdi 35+5olduk haftaya kontrolm var gün verirmi acaba ikinci sezeryanm
Feyzaselh Kerem_alyadua benimde 35+5 olucak gece. Bende ikinci sezaryen olucam. Acaba hangi tarihi vericek 🤔
Elfsrkn Kerem_alyadua tahmini verir canım herhalde bana da tahmini Ekim’in ilk haftası dedi. Ama kesin olarak erken dedi
bsrsl_2016 Akfth canım bnmde cati agrisi cok fena yurumekte zorlanıyorum anliyorum seni.. ayni haftadayiz galiba
Esmylmz A_S_K Döndürmek içinde hareketler var netten araştırabilirsin. Ne kadar işe yarar bilemiyorum ama denemekde fayda var.
A_S_K Esmylmz doktorum senin yapabileceğin hiç bişey yok bebeğin kendi istmeesi gerek yalan onlar dedi🤷🏻♀️
Kerem_alyadua Anne6161amine normal doğummu sizinki bende 35+5 haftalık hamileyim benmki sezeryan daha gün vermedi normalde 16ekim son adet tarihine göre ama 10gün önceden olur diye düsünüyorm
Elizan_duru Esra_ss ahhh ahhh bu sabah uyanmak bilmez günlerinin tadını çıkar ben kıymetini bilememişim 😂😂
Kimya Kerem_alyadua ben 36+1 im normalde 13 ekim doktorum. 39.cu haftadan sonra alırız istersen 40 da olur dedi. 7 ekimden sonra dedi. Yarın randevum var belki tam gün verir.
Seda95 Eceyavuz aynı durumdayım bir hafta öndesiniz benden ama yok gece yatağın her köşesine geçiyorum uyuyabilmek için ama yok
Ayzaninannesi ylzaht hemde çok erken ama benim ilk kanama 30. Haftada olduğu için erken doğum olabilir demişlerdi zaten 🙄🙄 hayırlısı artık