Ayzaninannesi Akfth aşağıya baskıdan dolayı dedi doktor canım acilmam varmış ne kadar olduğunu söylemediler ama doktor 36. Haftada bile başlayabilir doğum dedi son tahlillerim yapıldı bol bol dinlen dediler hiç kalkmıyorum yatıyorum hayırlısı artık 🙏
Birkucukumut Esra_ss bende 36. haftamdayım ve sancılarım artmıs durumda doktorum tahmını 13 ekım dedı ama ozamanı bekleyecegını sanmıorum yavrmun 😊😊 bende zatem bır an once kavusmak istiyorum
Hamilebiranne Bizde bugün itibariyle 33+1 günlük olduk ama ben bir an önce doğsun istiyorum çok sabırsızlanıyoruz eşimle cimcime bir kızım olacak Rabbim nasip ederse 💕 normal Doğum ayrı korkutuyor sezaryen ayrı korkutuyor 😂 ne yapacağım bende bilmiyorum akışına bıraktık bakalım hayırlısı olsun 34+5 de nstye başlayacağız heyecan dorukta kızım çok bekletmezse Ekim sonunda kucağımızda💕💕
Aby34 Biz de 33+4 olduk bizim de sata göre doğum 30 Ekim gözüküyor. Bakalım prensesimiz ne zaman gelecek tüm hazırlıklarımız tamam 37. Haftada doğum iznine çıkacağım. Okul biraz yoruyor ama doğum öncesi iznimi doğum sonrasına aktarmak için çalışayım dedim inşAllah daha fazla zorlanmam :-(
Akfth Hayirlisi olsun insallah bende yurumekte zorluk cekiyorum cati agrisindan mahfoldum Insllah coknfazla beklemem 3 hafta verdimbkendime 38 de alsin insallah
bsrsl_2016 Akfth canım bnmde cati agrisi cok fena yurumekte zorlanıyorum anliyorum seni.. ayni haftadayiz galiba
Birkucukumut Elfsrkn 34+5 deyken 2300 du canım bu cuma da gıdılecek işte doktor ne dıyecek bakalım senın bebegın ne kadar
Kerem_alyadua Elfsrkn 35 haftalıkken 2800dü şimdi 35+5olduk haftaya kontrolm var gün verirmi acaba ikinci sezeryanm
A_S_K Esmylmz 36+1im dönmedi. Döneceği de yok sanırım. 24ündede kontrol var dönmemişse sezeryan olucaz🙄
Esmylmz A_S_K Döndürmek içinde hareketler var netten araştırabilirsin. Ne kadar işe yarar bilemiyorum ama denemekde fayda var.
thesummerofkatya Ben de bugün 35+0 ım. Doğum tarihi olarak 20 Ekim diyor doktorum başından beri. Son kontrolüm 34+1 deydi, bebek zaten son iki kontroldür baş aşağı durumda. Kilosu da 2300 dü en son. Bebekle ilgili ufak tefek eksikler dışında her şey hazır. Ama yine de kendimi hep 20 Ekime hazırladım. Evle ilgili yapılacaklar da var biraz temizlik vs. gibi. Burda bir çok arkadaş daha erken geleceğini hissediyorum falan demiş. Her şey yolundayken bile erken gelme ihtimali yüksek mi sizce? 1 hafta falan neyse, o kadarına hazırlıklıyım da hani bu aralar da gelebilir mi mesela?😱