Ayzaninannesi ylzaht hemde çok erken ama benim ilk kanama 30. Haftada olduğu için erken doğum olabilir demişlerdi zaten 🙄🙄 hayırlısı artık
Zeynepyesim Yigido merhaba benimde sizinle ayni suan 36+4 deyiz 10ekim deniyor en gec heycan dorukda ve normal doğum olsun cok istiyorum basladim hurmalara yürüyüşe bakalm insallah saglikla gelirler🙏🙏😊
Yigido Zeynepyesim rabbim bi avazla kurtarsın insallah 🤲🏻 fakat benim dogumum bu haftaya alındı nasil olacak bilmiyorum ne bir sancı ne bir belirti 🤦🏻♀️
Elifikraveannesi Esra_ss bizimde doğum günümüz 21 ekim olarak belirlendiiiii heyecanlıyız bekliyoruz:)
Zeynepyesim Yigido insallah insallah 🙏 neden alindi bu haftaya bi sıkıntımı var daha vaktimiz var aslinda
Yigido Zeynepyesim sıkıntım yokmus bebek gelisimi ondeymis fazla ilerlemeden yapalım dedi yoksa dogumun zorlasir dedi iğne verdi ciger gelistirici diye bu hafta ici gel dogurtalm dedi normalde sezeryanlara gun verilir ben normLim gun verdi ☺️
Zeynepyesim Yigido himm suni sanciyla ozaman doğumu hizlandircak siz yine yürüyüş hurma ada cayi maydonoz yapin en azindan kendiliginden hizlanir belki