Esra_ss 36+3 bizimde tahmini 8 ekim diyolar doğuma ama benim de içimdeki his o kadarı beklemicez diyo tabi hayırlısı artık biz beklemeye alışkınız anne adayları olarak 😃 perşembe kontrolüm vardı ara ara yalancı sancılar yokluyodu doktor da kasıklarinda ağrı hissediyor musun hiç dedi Evet dedim ara ara oluyor nstye gir bi bakalım dedi nstde sancım çıkmış bakalım açılman var mı dedi baktı ve yok belliydi olmadığı zaten acıdı 🙄 burda okuduklarından sonra alttan muayneden sonra lekelenme olabiliyormus onu sordum doktora leke gibi kanama olursa geleyim mi dedim hayır 1 2 ped dolusu kanaman olmadığı sürece korkma dedi. Hiç de bi leke falan gelmedi artık doğurmak istiyorum ama icimde de acayip bi korku var bilmiyorum nolcak😊