Skn23 Bsecill cidden yan etki yapmış tamam çok aşırı ağrıdı etti kolumu kaldıramadım bende ama sende baya başka bir boyut olmuş canım çok geçmiş olsun
Bsecill Skn23 çok teşekkür ederim, kesinlikle çok aşırı oldu belkide alerjik bri reaksiyon oldu bilmiyorum ki hala az az devam ediyor dilerim hiç bir gebe böyle birşey yaşamaz
Meinwunder Bsecill cok gecmis olsun. Bi önceki tetanoz asiniz kac yil önceydi acaba? Cok ara verildiyse bu gibi tepkiler olabiliyormus. Tekrar gecmis olsun 😔 cok üzüldüm.
Bsecill Meinwunder hiç bilmiyorum ki yani en son okulda aşı olduğumu hatırlıyorum sonrasında hiç aşı yaptırmadım sanırım 27 yaşımdayım çok uzun zaman olduğu için belkide dediğiniz gibi oldu ama keşke hemşire hanım ihtimalleri söyledeydi yada en azından çok ağrın olursa diyip bir ilaç önerseydi belki daha kolay olur herşey çok teşekkür ediyorum geçmiş olsun dilekleriniz için
Dilaemrh Bsecill hayır ya onunla hiç ilgisi yok ben de en son ilkokulda olmuştum 27 yaşındayım ağrı dışında hiçbir problem yok.. herkes sürekli tetanoz aşısı mı oluyor sanki. Senin vücuduna alerjik reaksiyon göstermiş o kadar canım.
SedaaaS Bsecill benim 4 gün sürdü 😤 allah korusun kendimi felç gibi hissettim kolumu hareket ettiremiyodum sağ elimle destek alıp kaldırıyordum kolumu özellikle gece yatarken 😱😱😱 neyseki geçti ama ikincisi de yaklaştı oda mı aynı olcak diye korkuyorum bi dört gün daha ayni acı 😤😤😢🤷🏼♀️
Bsecill SedaaaS şuan benimde kolum öyle ama dün gece yaşadıklarımdan sonra bunada şükür diyorum. 2. Si daha hafif oluyor diyorlar inşallah gerçekten hafif olur ben 5 doz yaptırmayı düşünüyordum ömür boyu korusun diye ama yaptırmıycam ayrıca bu aşı bebeğime yapılacaksa diye endişeliyim 😞
Deletedmom0065 Bsecill canim benimde karnima kramplar girdi gece. Arti bide ateşim çıktı . Herkese başka bir etkisi oluyor demek ki 😐 size de bayaği ağır etki etmiş
Alisalpa Bsecill bende ikinci dozu yaptırmayı düşünmüyorum. İlk doz çok yan etki yaptı hastanelik oldum. Ateş,titreme,sıtma,iştahsızlık vücut ağrıları. Soğuk soğuk terleme. Herkese aynı etkide bulunmuyor demekki
Bsecill Alisalpa sizede çok geçmiş olsun bana demişti hemşire hafif ateş olabilir felan diye ama sıtma dememişti mesela sizede fazlasıyla reaksiyon göstermiş
Deletedmom0065 Bsecill ikincisi yan etki yapmiyor diyorlar yaptiririm gibi cunku 5 yil koruyor sanirim 2.doz. en azindan 5 yil icinde hamilelik olursa tekrar vurulmak zorunda kalmam :/
Bsecill Deletedmom0065 bende aslında yan etkisi olmayacaksa yaptırsam diyorum ama yaşadıklarımdan sonrada istemiyorum yani tekrar böyle birşey olursa kaldıramam😞 doktorum yaptırmayalım 2. Dozu dedi o kendisi için gebeliklerinden önce yaptırmış hep bebekle birlikte yan etki artabiliyor sanırım yada en azından ağrı kesici içerim diye düşünüyor sanırım 2.de planlı gebelik olursa öncesinde yaptırmak iyi fikir gibi 🙄