Ltfy
Arkadaşlar kendi yaşadığım ve tecrübe ettiğim birşey umarım birilerine faydası olur🙏 benim aşıdan sonra ebe bana kolunu kaldırma çok fazla, bişi taşıma dedi. Bende ılık bir duş almıştım ilk aşıda ertesi gün sanki aşı yok gibi oldu acaba dedim heralde bana bi yan etki olmadı Die. 2.dozda duşu almadım kolumun ağrısından öldüm ve hemen ertesi gün tekrar bi denemek istedim yine ılık bir duş aldım ve gün içinde yok denecek kadar azaldı 🙏 umarım sizdende bu yöntem işe yarar. Çok acı verici bişi allah yardımcımız olsun herşey yavrularımız için 🙏