Bsecill ikinci doz için agrı olmuyor ilki zor diye duydum hep. 2. Yi daha yaptırmadım. Agrı da sancı gibi değil de sanki biryere çarpmış morarmış ve agrıyor gibi bir agrıydı. İlk agrı günü çok kötüydü ama daha sonra azalarak bitti. Umarım szinde azalır yarına kadar.