Merhaba ben 6+0 25 ekim gözüküyor ama sezeryan olacağı için iki hafta önce falan oluyor iki evladım daha var yarın gidicem ilk gittiğimde kese için biraz uzun dedi bana daha yuvarlak oluyor biraz dedi dinlen ağır kaldırma tedbirli ol dedi endişelenmiştim bakalım yarın ne diyecek