Kızlar bişi sorucam
Karından bakılan ultrason: Eğer doktorunuz 6. ya da 7. haftanızda karından ultrason baktıysa; ultrason kağıdınızı alın ve tam karşınıza koyun. Eğer bebiş sağ tarafta ya da sağ tarafa daha yakınsa (milimetrik bile ölçen var) cinsiyet tahmini KIZ. Eğer bebiş sol tarafta ya da sol tarafa yakınsa cinsiyet tahmini ERKEK olarak yapılıyormuş.
Duyan var mı bunu?